„Ryto“ sirgaliai demonstruoja neįprastą aktyvumą: atributikos pardavimai išaugo dvigubai (1)
Po nutraukto „Betsafe–LKL“ sezono ir kovo 16 d. Lietuvoje prasidėjus karantinui krepšinis sustojo. Nors dėl neįvykusių LKL kovų sostinės klubas neteko planuotų pajamų – elektroninės atributikos parduotuvės pardavimai nesustojo, o atvirkščiai – šoktelėjo.
Su praėjusiais sezonais lyginant kovo ir balandžio mėnesius, užsakymų suma bei kiekis padvigubėjo, du kartus išaugo ir bendra pardavimų suma. Šiuo metu tai yra vienintelės klubo gaunamos pajamos. Operatyviai į šalyje susidariusią situaciją sureagavęs sostinės klubas savo bendruomenei pasiūlė net kelių dizainų #RytasFamily veido kaukių, kurios tapo populiariausia preke karantino laikotarpiu. Socialiniuose tinkluose nuotraukomis su šiomis kaukėmis dalinosi Vilniaus meras Remigijus Šimašius, prodiuseris Laurynas Šeškus, komikas Paulius Ambrazevičius, radijo laidų vedėjas Gedas Saročka ir dar daugybė ištikimų sostinės klubo fanų.
„Mano sūnų „Ryto“ kaukė padarė tokį laimingą, kad besišypsant matėsi visi dantys. Kadangi šeimoje vykdome griežtą karantiną ir jam nebuvo kaip išeiti pademonstruoti madų į gatvę, tad tris dienas ją demonstravo namuose. Man ši kaukė irgi prilipo. Pastebiu kaip praeiviai ar kitų automobilių vairuotojai vis pasižiūri. Ir smagu, ir truputį nejauku, nes žiūri ne į gražiausią mano kūno vietą, o į kaukę“, – teigia G. Saročka.
Be kaukių fanai aktyviai savo garderobą atsinaujina ir kita atributika. Atšilus orams bei lengvėjant karantino sąlygoms, sirgaliai atsinaujina savo marškinėlius, džemperius ir bliuzonus. Pastebima, jog klubo atributika tampa kaip dovanų pasirinkimas – kolegos, draugai, artimieji perka klubo suvenyrus dovanoms „Ryto“ aistruoliams.
Vilniaus „Ryto“ rinkodaros vadovė Loreta Stakauskaitė nuomone, džiugu matyti tokią karantino metu fanų išreikštą pagalbą klubui, o tai rodo ir elektroninės prekybos vystymąsi.
„Daugiau nei 100% išaugęs mūsų elektroninės prekybos užsakymų skaičius, dvigubai padidėjusios pardavimų pajamos ir keliolika procentų paaugusi klientų bazė yra pasitikėjimo ženklas klubui, kad kartu šią krizę įveiksime. Šiuo laikotarpiu pamatėme, kad turime ir daug „Ryto“ aistruolių iš užsienio. Dėkojame visiems palaikantiems Vilniaus klubą bei perkantiems jo atributiką, kuri jau antrą sezoną yra ne tik sporto rungtynių, bet ir laisvalaikio apranga. Pažadame, kad artėjančiai vasarai paruošime naują marškinėlių ir bliuzonų kolekciją.
Karantino laikotarpiu, laikydamiesi visų saugumo reikalavimų, visus užsakymus siunčiame paštu. Džiaugiamės, kad šiuo išaugusių užsakymų skaičiumi padedame kitiems vietiniams verslams, kaip Lietuvos paštas, kuris yra pagrindinis pristatymo paslaugų tiekėjas mūsų fanams“, – sako rinkodaros vadovė.
na galetu parasyti ir konkrecius skaicius. Jei tarkim pernai tuo metu pardave po kelis salikus per diena,tai dabar parduodami dvigubai daugiau kazkas is atributikos nera stebuklas
na galetu parasyti ir konkrecius skaicius. Jei tarkim pernai tuo metu pardave po kelis salikus per diena,tai dabar parduodami dvigubai daugiau kazkas is atributikos nera stebuklas
na galetu parasyti ir konkrecius skaicius. Jei tarkim pernai tuo metu pardave po kelis salikus per diena,tai dabar parduodami dvigubai daugiau kazkas is atributikos nera stebuklas
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą